یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
استاندار تهران

حوزه / فخاری گفت: حضور پرشور آحاد مختلف مردم به‌ویژه نسل جدید و دانش آموزان و نوجوانان در این مراسم نشان می‌دهد محبت به سیدالشهدا(ع) در اعماق وجود همه ایرانیان و بلکه آزادگان جهان جای دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه برگزاری مراسم باشکوه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران با بیان اینکه طریق کربلا، طریق الاقصی و طریق القدس است، اظهار داشت: حضور پرشور آحاد مختلف مردم به‌ویژه نسل جدید و دانش آموزان و نوجوانان در این مراسم نشان می‌دهد محبت به سیدالشهدا(ع) در اعماق وجود همه ایرانیان و بلکه آزادگان جهان جای دارد.

وی افزود: شور و حرارت و عشقی که امروز در جاماندگان اربعین خصوصا دانش‌آموزان شاهد هستیم، حاصل درایت، تدبیر، قلبی پاک، بدون آلایش، تکلف و تکبر است که در طریق الحسین قدم بر داشته و ان‌شاءالله برایشان ماندگار و با برکت خواهد بود.

استاندار تهران، با بیان اینکه این مراسم تداعی بخش راهپیمایی واقعی در اربعین حسینی است، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) آغاز و تا خاستگاه دلدادگان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه خواهد داشت و این مسیر، هم یادآور خاطرات اربعین حسینی و هم تداعی بخش حرکت خودجوش مردمی برای عرض ارادت نسبت به خاندان عصمت و طهارت خاصه اباعبدالله(ع) است و حضور پرشور و حرارت مردم نشان از دلدادگی آنان به سرور و سالار شهیدان می‌باشد.

وی ابراز کرد: امیدواریم با این همدلی و همراهی مردم که در مسیر و طریق قدس شکل می‌گیرد، در آینده نزدیک شاهد آزادسازی قدس از دست صهیونیست‌های جنایتکار باشیم.

فخاری تصریح کرد: «طریق الکربلا»، «طریق القدس» است و آنچه امروز می‌کاریم در آینده در قدس برداشت خواهیم کرد و اعتقاد داریم طریق شهدا و امام راحل و حاج قاسم عزیز و شهید اسماعیل هنیه و همه شهدای فلسطین، مسیر آزادسازی قدس را هموار می‌کنند و ان‌شاءالله با کار، تلاش و برنامه‌ریزی درست و انجام وظایف و تکالیف از خون شهدا مراقبت کنیم و از آن برای احیای دین و شریعت بهره‌مند شویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha